Opencart Raporlar Bölümü Nasıl Kullanılır?
Opencart Raporlar Bölümü Nasıl Kullanılır?
Opencart raporlar nedir?
Opencart raporlar bölümü, günlük, haftalık, aylık, yıllık ve daha fazla süreleri filtreleyerek;
Müşteri İşlemleri,Etkinlik,Sipariş,Arama,Puan,Vergi,Teslimat,Ürün İade,Satış,Kupon,Ürün Görüntüleme,Satılan Ürünler vb raporları almanızı sağlayan opencart standart bir özelliğidir.
Opencart Raporlar Nasıl Görüntülenir?
1- Admin Panel -> raporlar -> raporlar sekmesine tıklayın.
2- Sağ bölümden hangi tarihler aralığını raporlamak istediğinizi seçin.
3- Filtrele bölümünden almak istediğiniz raporu seçin.
4- Filtreye basın.
Opencart Raporlar Nasıl Çalışır?
Raporlar bölümüne girdiğinizde örneğin bir aylık raporları incelemek istiyoruz. Sağ taraftaki filtre bölümünden başlangıç tarihini seçin, bitiş tarihini seçin ardından üst kısımdan hangi raporu görmek istediğinizi seçin örneğin satış raporu. Satış raporunu seçtikten sonra sağ bölümdeki başlangıç ve bitiş tarih seçiminin altındaki filtrele butonuna tıklayın.
1 Aylık satış raporunu listeleyecektir. Bu şekilde günlük, haftalık, aylık, yıllık satış raporunu alabilirsiniz.
Belli Bir Müşteri Raporu Listeleme.
Eğer tek bir müşterinin raporunu almak istiyorsanız sağ kısımdan tarih aralıklarını belirleyin ardından müşteri yazan alana dokunun çıkan seçeneklerde müşteriniz yoksa raporunu almak istediğiniz müşterinin ismini yazın çıkacaktır. Müşteri seçimi sonrası filtrele butonuna tıklayın rapor listelenecektir.
Listelenen Raporu Duruma Göre Filtreleme.
Örneğin satış raporu listelediniz. Listelenen satışların içerisinden sadece tamamlanan siparişleri filtrelemek istiyoruz. Satış raporunu listeledikten sonra sağ tarafta durumu seçeneği çıkacaktır. Filtrelemek istediğiniz durumu seçin ardından alttaki filtrele butonuna tıklayın.
Opencart raporlama ile detaylı bir rapor alabilirsiniz. Gelişmiş bir raporlama gerekli ise opencart gelişmiş raporlama modülü eklenmesi gerekir.
Opencart raporlama hakkında daha fazla bilgi için bize ulaşınız.