E-ticaret Pazarlamasında TikToku Nasıl Kullanabiliriz
E-ticaret Pazarlamasında TikToku Nasıl Kullanabiliriz. TikTok, 2016 yılında Çin’in Pekin kentinde A.me olarak piyasaya sürülen sosyal medya dünyasına yeni gelen uygulamalardan biridir.
Bir zamanlar geçici bir aşama olarak görülen TikTok şu anda dünya çapında 2 milyardan fazla indirmeye sahip. Google Play ve Apple App Store’da en çok indirilen uygulamalar arasındadır.
Peki eticarette bundan nasıl yararlanıbilir?
TikTok, yüzbinlerce kullanıcı tarafından çok geniş bir şekilde paylaşılan viral videolarla ilgilidir.
Bu nedenle, viral olmasa bile, birkaç temel kuralı ve yayınlama yöntemini izlerseniz, videonuz yine de birçok potansiyel müşteri tarafından görülebilir.
Daha Fazla Video Görüntülemesi
TikTok’un #ForYou besleme algoritmasının büyük bir kısmı izlenme süresine dayalıdır. TikTok, video tamamlanma oranını (videonun uzunluğuna kıyasla ortalama izlenme süresini) izler. İzlenme süresinin video uzunluğuna oranı ne kadar yüksek olursa, videonuzun daha fazla #ForYou beslemesinde görünme şansı o kadar artar.
Bir kullanıcının 20 saniyelik bir videonun 14 saniyesini, 50 saniyelik bir videonun 34 saniyesini izlemesini sağlama olasılığınızdan daha yüksektir. Daha kısa videolar kullanırsanız video tamamlanma oranıda doğal olarak artıracaktır.
Daha uzun izlenme süresi sağlamanın bir başka yöntemi de hareket halindeyken etkileşimde bulunmaktır.
Müzik trendlerini takip edin. TikTok bir müzik uygulaması olarak başladı. Bu nedenle, popüler ve viral videoların içerdiği trend şarkıları seçmek en mantıklısıdır. Uygulamadaki “Keşfet” sekmesine gidin. Orada müziğin “Trend ses” olup olmadığına dair notlar bulabilirsiniz.
Kendi TikTok’unuzu oluşturmak için bir video veya resim yüklediğinizde, en iyi 40, viral, yeni ve önerilen ses ve şarkı seçenekleriyle “Sesler” ekleme seçeneği vardır.
Şu anda en çok seçilen sesleri bulmak için “viral” i seçin, TikTok’unuzun trend olma ve daha fazla izleyici tarafından görülme şansını artırın. Ayrıca, sesi hashtag olarak kullandığınızdan emin olun – örneğin, #bussit.
Trend olan hashtag’leri takip edin.
Trend videolar oluşturmak için trend olan hashtag’leri keşfedin ve ardından bulduklarınıza göre kendi videonuzu oluşturun.
Viral içerik hakkında bilgi sahibi olun. Trend olan içerik; hashtag’ler, şarkılar ve uygulamadaki kullanıcılar tarafından yaygın olarak paylaşılan kişilerdir. Bununla birlikte, viral içerik medyada ve diğer mecralarda paylaşılır – TikTok platformunun ötesinde. Bu nedenle trend içerik oluşturmak mümkündür (ancak kolay değildir). Viral içerik çok daha zordur.
İçeriğinizin görülmesi veya viral hale gelmesi için büyük bir takipçi kitlesi oluşturmanıza gerek yok.
E-ticaret Pazarlamasında TikToku Nasıl Kullanabiliriz. TikTok, işletmelerin zaten popüler içerik oluşturucularla bağlantı kurmasına yardımcı olmak için bir İçerik Oluşturucu Pazarıdır. Bu, ürünlerinize daha fazla göz atmak için markanızla uyumlu içerik oluşturucuları bulmanıza yardımcı olacaktır.
TikTok Beslemesini OpenCart web siteme nasıl eklerim?
Tiktok beslemesini opencart sitenize eklemek için gerekli modülün kurulması yeterlidir.
Modülü kullanmaya başlamak için bizimle iletişime geçiniz.