Opencart ürünlerinizin satışını nasıl artırabilirsiniz?
Opencart ürünlerinizin satışını nasıl artırabilirsiniz?
Opencart, satıcıların ürünlerini sergilemeleri için bir çevrimiçi mağaza alt yapısı sağlayan dünya çapında yaygın açık kaynaklı çevrimiçi alışveriş platformudur. Satıcıların kendi web sitelerini oluşturup tasarlamalarına ve ürünlerin satışına uygun hale getirmelerine olanak tanıyan bir platformdur. Bununla birlikte, çevrimiçi mağazaya yönelik bu tür bir web sitesinin, iyi satışlar ve gelir sağlamak için gerekli ürün sunumu, mevcudiyet, farkındalık ve gösterime sahip olmasıdır.
1-Ürün Adları ve Açıklama
Çoğu satış mağazasının yeterince açıklaması yoktur ve bu çok önemlidir. İdeal bir ürün adı ve açıklaması olmayan pek çok sayfa çöp olmaktadır. Çeşitli arama motorlarında iyi sıralanmak için lütfen en doğru ve SEO dostu ürün adlarını ve açıklamalarını kullanın. Ürünlerinizin her birini tanımlamak için alakalı anahtar kelimeler de kullanmalısınız. Anahtar kelimeler, Google AdWords ve diğer çeşitli araçlar kullanılarak kolayca bulunabilinir.
2-Blog içeriği
İçerik anahtardır ve herhangi bir alışveriş sitesinin daha verimli hale getirmek için kullanılmalıdır. Bu, araştırdığınız alakalı anahtar kelimelerin çoğunu içermelidir ve aynı zamanda farklı arama motoru sorgularından gerekli farkındalığı sağlar. E-ticaret alışveriş mağazanızda, mağazanızdaki her ürünle ilgili alakalı içerikler yazmalısınız. Bu da hedef kitlenizi genişleticek ve daha fazla satış yapmanızı sağlayacaktır.
3-Ürün İncelemeleri
Farklı ürünlerin alıcılarına yorum yazma fırsatı vermek çok iyidir ve tavsiye edilir. Çevrimiçi mağazanızı ilk kez ziyaret eden herhangi biri, bir satıcı olarak güvenilirliğinizden asla emin olmayacaktır, ancak hizmetlerinizle ilgili iyi incelemeler, güven vermeye ve bu tür insanların ürünlerinizi satın almak istemelerine yardımcı olacaktır. Demek istediğim, iyi ürünler satarsanız ve müşterinize iyi davranırsanız, müşterilerin yorum yazmasına izin vermekten asla korkmayacaksınız.
4-Sayfa hızı ve Erişilebilirlik
Kötü mağaza performansının ve düşük satışların en önemli nedenlerinden biri web sitesi sayfa yükleme hızıdır. Mağazanız yavaş yükleniyorsa, daha kimse mağazanızı kontrol etmeye zaman bulamadan çıkacaktır. İyi olmak ve SEO açısından doğru olanı yapmak harikadır, ancak hepsi düşük yükleme hızıyla yıkılacaktır. Google’nin alakalı arama sorgularının ilkinde görünen ve çevrimiçi ziyaretçiler sayfayı tıkladığında yavaş açılan bir sayfaya ne dersiniz? Kesinlikle sayfa sıralamasını iyi yapmak için harcanan tüm çaba boşa gitmiştir. İlgili araçları çevrimiçi kullanarak sayfa hızınızı kontrol edin ve büyük resimleri ve sayfanızı yavaşlatan her şeyi azaltın. Ayrıca, sayfanız tüm araçlarda ve İşletim Sistemlerinde erişilebilir olacak şekilde iyi oluşturulmuş ve tasarlanmış olmalıdır.
5-Link Oluşturma
Her zaman iyi bir çevrimiçi yetkiye sahip çok saygın web sitelerinden kaliteli bağlantılar ve geri bağlantılar oluşturun. Bunlar, artan ziyaretçi ile birlikte büyük miktarda trafik almanıza yardımcı olacaktır. Tüm bunlar doğrudan veya dolaylı olarak satışlarınızı artıracaktır.
Opencart mağazanızı hedeflenmiş trafik ve hedeflenmiş güvenli iyi satışlar elde etmek için göstermenin birçok farklı yolu vardır. Bu yollar, opencart web siteniz için iyi SEO uygulamalarını içerir ve bu tür uygulamalar aşağıda açıklanmıştır:
6-Meta Başlık ve Açıklama
Meta başlığınız ve açıklamanız olarak sattığınız ürünle alakalı iyi anahtar kelimeler kullanabilmelisiniz. Google, Bing ve hatta Yahoo’da arama sorguları yapıldığında Meta başlığı ve açıklaması önemlidir. Meta başlığı, 60-70 karakterlik karakter sınırı içinde tutulmalı, açıklaması 120-155’i geçmemelidir.
Biz bu yukarıda saydığımız önemli konuların bir çoğunu sizlere sunduğumuz opencart e-ticaret paketleri ile birlikte verdiğimiz otomatik seo modülü yapmakta. Ancak otomatik seo modülüde sizin eklediğiniz içeriklere göre çalıştığı için doğru açıklamalr ve doğru başlıklar kullanmalısınız.
Opencart ürünlerinizin satışını nasıl artırabilirsiniz? konusunda daha kapsamlı bilgi için iletişime geçiniz.