Opencart Ürün İade Yönetimi Nasıl Yapılır
Opencart Ürün İade Yönetimi Nasıl Yapılır.
Ürün iadeleri müşteri tarafından sitenizdeki ürün iade bölümünden yapabilirsiniz.
Müşteri ürün iade formunu doldurup size yolladığında e posta ile size bildirim gelir. Ürün iadesini görüntülemek ve yönetmek için admin menüden satışlar sekmesine tıklayın ardından ürün iadeleri sekmesine tıklayın.
Sağ kısmındaki düzenle butonuna tıklayın.
İade Formu
Açılan sayfada ürün özellikleri sipariş numarası vb bilgileri görebilirsiniz. Bilgileri teyit edin ardından sayfanın alt kısmından iade işlemi menüsüne tıklayın.
Burada seçeneklerden ürün ücretini müşteriye kredi olarak eklemek, ödeme iadesi, yada yeniden gönderme seçeneklerinden duruma uygun olanı seçin. Durum seçenekleri opencart varsayılan seçeneklerdir.
Kendi istediğiniz bir durum bildirisi eklemek için durum ekleme & düzenleme sayfasını inceleyin.
İade Durumu Düzenleme
Durum seçimi yaptıktan sonra üst sekmelerden geçmiş sekmesine tıklayın. İade durumu varsayılan durumlardır. Kendinize göre durum eklemek için ekleme & düzenleme sayfasını inceleyin. İade durumu ve gerekli alanları tamamladıktan sonra sağ üst kısımdan kaydet butonuna tıklayın.
Ürün iade bölümünde ürün iade şartları madde madde bulunmaktadır. Ancak bu ürün iade şartları genel olarak düşünülmüş ürün iade şartlarıdır.
Eğer siz firmanızın şartlarına göre bir iade politikası oluşturmak isterseniz bunu yönetim panelinden katalog sekmesine ardından bilgi sayfaları sekmesine tıklayıp yeni bilgi sayfası ekleyerek yapabilirsiniz.
Nasıl yapılacağını buradan öğrenebilirsiniz. Bilgi sayfalarından yeni bir iade şartları oluşturduğunuzda bunu mağaza ayarları bölümünden iade şartları olarak tanımlamanız gerekir.
Aksi halde yeni eklediğiniz iade şartları yerine sistem rastgele bir bilgi sayfası seçecektir. Ürün iade yönetimi ile ilgili destek almak için bizimle iletişime geçiniz.